kkk

 

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a publicat, miercuri, un îndrumar de utilizare a sistemului electronic MySMIS, în care se încarcă proiectele pe fonduri europene de la principalele linii de finanțare nerambursabilă. În acest îndrumar, MIPE recunoaște că „MySMIS este un sistem greoi” și oferă câteva sfaturi practice - tips & tricks - pentru solicitanții de fonduri structurale:

  1. Validați-vă contul în primele 30 de minute. La crearea unui cont de  utilizator, veți primi imediat un e-mail. În termen de 30 minute de la primirea e-mailului, validați contul prin accesarea linkului. Altfel, contul  creat se va șterge din baza de date și trebuie reluați pașii de creare cont.
  2. Se pot atașa doar documente în format .pdf semnate electronic. Orice document pe care îl atașați în sistem trebuie să fie în format .pdf și să poarte semnătura electronică a reprezentantului legal sau a persoanei înrolate.
  3. Nu supraîncărcați aplicația cu documente care nu sunt neapărat relevante pentru proiectul dumneavoastră! Încărcați doar documentele solicitate prin Ghidul Solicitantului și prin instrucțiunile emise deAutoritățile de Management în legătură cu implementarea proiectelor.
  4. Utilizați denumiri cât mai sugestive. Pentru fișierele pe care le atașați în sistem folosiți nume clare in raport cu subiectul documentului, cu atât mai mult acum după implementarea funcției de upload multiplu care preia denumirea fișierului. De exemplu: „Cerere_rambursare01”, „Notificare01”, „Studiu_fezabilitate”. Evitați denumirile de tipul „fisier_x”. www.startupcafe.ro